سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود 8 درس کاربردی آموزش ساز تومبا که باید دانلود کنید!

دانلود 8 درس کاربردی آموزش ساز تومبا که باید دانلود کنید!

در این مقاله می خواهیم آموزش ساز تومبا را که در قالب ویدئوها آموزشی تهیه شده است برای دانلود رایگان در اختیار شما علاقمندان به موسیقی قرار دهیم. در گلچین کردن این ویدئوها سعی شده تا کاربردی ترین و اصولی ترین آموزشها را برای شما گردآوری کنیم. شما می توانید ضمن دقت در نحوه نواختن تومبا در این فیلمها از آموزشهای مفید اساتید برجسته این هنر بهره ببرید.

 

 

مقدمه:

سازهای کوبه ای انواع مختلفی دارد که از رایج ترین آنها تومبا را می توان نام برد که در مراسمات مختلف از آن استفاده می شود. این ساز با صدای پر معنی و بلند و نواختن راحت و آسانش، تبدیل به یکی از دوست داشتنی ترین سازهای دنیا شده است. با استفاده از تومبا آهنگهای شاد و متنوعی نواخته می شود که بسیار اذت بخش است که شما می توانید با دانلود این فیلمها ضمن بهره گیری از آموزشهای آن از آهنگهای شادی که نواخته می شود لذت برید.

همچنین بخوانید: توضیحی مختصر و مقدماتی در باره ساز تومبا

نمونه ویدیوی آموزشی و تصاویر دروس

نمونه ای از این ویدیوها را در زیر می بینید (البته ویدیوهایی که دانلود می کنید، از کیفیت بالاتری برخوردار هستند):

نمایشگر ویدیو
00:00
 
00:52

لینک دانلود :

⇓  دانلود فیلم های تومبا

و حالا در سایت سازی ها تصاویر مختلف از این فیلمهای جذاب را ببینید:

افراد زیادی در مؤسسات و کلاسهای مختلف، بصورت حضوری و همچنین آنلاین شرکت می کنند تا این هنر را یاد بگیرند. اما شما می توانید ضمن دانلود این ویدئوها، بدون صرف هزینه و زمان، آموزشهای کاربردی ساز تومبا را فرابگیرید.

ممنون از اینکه ما را از پیشنهادات باارزش خود مطلع می کنید. همچنین همکاران ما آماده پاسخگویی به کلیه سؤالات شما در بخش نظرات همین پست می باشند.