سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10 تا از جدیدترین آزمون های تست هوش دنیا که شما را در کمتر از 14

 

تست-ضریب-هوشی-ساده1)

 

شاید شما هم بارها خواسته اید ضریب هوشی خود را بدانید اما به دلایل مختلفی موفق به انجام این کار نشده اید یا روش صحیح برای اینکار را نمی دانستید. در این مطلب 10 تا از جدیدترین آزمون های تست هوش دنیا که شما را در کمتر از 14 دقیقه می سنجند را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید بکمک آنها ضریب هوشی خود را تعیین کنید. 

مقدمه :

آیا با مفهوم IQ آشنا هستید؟ در این مورد به تعبیر روانشناسان استناد می کنیم که می گویند IQ یا فاکتور اطلاعات ، عددی است که اطلاعات افراد را نسبت به بقیه جمعیت توصیف می کند. تعریف اصلی IQ هنگام اندازه گیری هوش کودکان: IQ نسبت سنی ذهنی به سن فیزیکی ضرب شده با 100 است. سن ذهنی بر اساس میانگین نتایج در یک آزمون در رده سنی مربوطه محاسبه شد.

 

 

 


فیلم 4 تا تست هوش و معمای جالب، باهوش ها از دست ندید :

 

حتما بخوانید : 7 هنری که هر خانم و دختری باید بلد باشد تا او را هنرمند بنامند! (در منزل)


1- تست آنلاین ضریب هوشی (شماره 1)

در تست آنلاین ضریب هوشی (شماره 1) با پاسخ دادن به 10 سؤال می توانید ضریب هوشی خود را بدست آورید.

تست-ضریب-هوشی-ساده1)

2-  آزمون سریع IQ

در آزمون سریع IQ هوش خود را با سوالات خوبی که در یک زمان کوتاه مورد بررسی قرار می دهد بسنجید. این تست یکی از آزمونهای واقعی و منظم در اینترنت است! سوالات در هر مرحله سخت تر می شوند. پاسخ های نادرست هیچ نقشی از امتیاز شما را کاهش نمی دهد. همیشه فقط یک پاسخ صحیح وجود دارد. آزمون IQ شامل 15 سوال با تصاویر است.

given picture

3- تست هوش هیجانی روان یاب

تست هوش0

با  تست هوش هیجانی روان یاب می توانید از هوش هیجانی خود آزمون بگیرید.  تست هوش هیجانی که به اختصار آن را EQ می نامند یکی از تست هایی است که به مراتبط معتبر و درست از تست های IQ میباشد و شامل پارامترهای شناختی، فیزیولوژیکی و پارامترهای رفتاری است. در سرویس تست هوش هیجانی روان یاب 28 سوال برای ارزیابی میزان هوش هیجانی وجود دارد که باید با توجه به عملکرد و شخصیت خود به آنها پاسخ دهید.

4- تست هوش IQTestExperts

تست هوش 1

با تست هوش IQTestExperts که یک تست هوش آنلاین برای ارزیابی مهارت های ذهنی است شما می توانید مهارت های ذهنی خود را از جمله استدلال عددی، استدلال کلامی، مهارت های تحلیلی و فضایی را بررسی کنید. تعداد سوالات این آزمون هوش 15 دقیقه برای 30 سوال است و محدوده سنی ندارد. برای مشاهده نتایج این آزمون باید در سایت ثبت نام کنید.

5- تست هوش استاندارد با 8 سؤال :

تست هوش با 8 سؤال

در سایت All IQ Tests چهل و هشت تست با سوالات و محدودیت زمانی مختلف وجود دارد که شما می توانید آنها را انتخاب کنید. تست هوش استاندارد با 8 سؤال یکی از این موارد است که تصویری از آنرا در ادامه می بینید.

6- تست هوش استاندارد بین المللی

IQ-Test1
تست هوش IQ-Test یک تست خیلی کوتاه است که شامل 8 سوال هوش است که باید در 8 دقیقه جواب داده شوند. بعد از اتمام مهلت زمانی نتیجه بلافاصله به شما نمایش داده می شود ، این آزمون محدودیت سنی ندارد.

7- تست هوش ساده و جالب

در تست هوش Simple IQ Test شما فقط با درست و نادرست می توانید در عرض 13 دقیقه به 38 سوال پاسخ دهید و بلافاصله نتیجه را مشاهده بفرمایید. این تست هوش محدودیت سنی ندارد.

Simple-IQ-Test1

8- تست هوش آنلاین کوتاه

اگر حوصله جواب دادن به سوالات تست هوشی که در بالا معرفی کردیم را ندارید از تست هوش 123test’s IQ Test استفاده کنید. تعداد سوالات این تست هوش 10تا و محدودیت سنی و زمانی ندارد و نتیجه بلافاصله اعلام می شود.

تست-آی-کیو

9- تست هوش ساده و جالب

در تست هوش Simple IQ Test شما فقط با درست و نادرست می توانید در عرض 13 دقیقه به 38 سوال پاسخ دهید و بلافاصله نتیجه را مشاهده بفرمایید. این تست هوش محدودیت سنی ندارد.

10- تست هوش و IQ جدید ماه(بسیار دقیق)

از طریق همین لینک می توانید فایل pdf این تست را دریافت و سؤالات و پاسخ های آنرا ببینید. ابتدا خودتان به تنهایی به سؤالات پاسخ دهید و در نهایت جوابهای خودتان را با پاسخ هایی که در انتهای فایل هست چک کنید و با مقایسه تعدا پاسخ های نادرست ضریب هوشی خود را کشف کنید.

شما می تونید این تست ها را به دوست و آشناهاتون هم معرفی کنید و ببینید ضریب هوشی اونها چنده؟ اگه ابهامی توی ذهنتون مونده می تونید در بخش نظرات به ما بگید تا جواب بدیم.

منبع